Vad har hänt?

Sist vi hördes vid satt jag på tåget på väg till Göteborg. Där fick jag en himla grym weekend hos världens bästa Johanna. Verkligen urkul hade vi! Det blev en massa shopping, god mat och god dryck. Ja fy va bra de va! Tack återigen min vän ❤️ Och den hära helgen har bestått av kvalitetstid med familjen. Igår va vi till Sundsvall för restaurang besök (även julbord) och shopping. Attans! Shopping, igen, att jag aldrig kan hålla mig. Men har faktiskt blivit mycket duktigare på att köpa sånt som jag vet att jag kommer använda. Å tur är väl de vettja! 
Annars då har jag ännu en jobbvecka framför mig sen är de då lite välförtjänt ledighet som väntar. Sköönt! Till helgen kommer även världens bästa Johanna, Matilda och Viktoria hem även. De ska bli riktigt najs ❤️ 


Drömde mig tillbaka till Thai genom att smutta på någon Singha, mmm


En grym plankstek m oxfilé


Havreflarn m glass och chokladsås 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0