Dags för en uppdatering!

Men hallå där vänner och ovänner! Nu var de ju ett bra tag sen vi hördes vid. Och mycket har väl hänt sen dess må jag säga. Skulle jag dra allt så skulle detta inlägg bli fruktansvärt långt att både skriva och läsa, så det skippar vi idag. Har tänkt att jag berättar lite pö om pö istället. Vad hände med Thailand då undrar ni. Jo förstår ni, det blev inte riktigt som vi tänkt oss. Det slutade med en semester som blev på tok för kort! Men så oerhört oförglömlig. Helt jävla världsbäst! Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte längtar tillbaka för det gör jag, hela tiden, varje dag. Där borta i paradiset så solade vi och badade, åt och drack gott varje dag. De va i sort sätt vad vi gjorde, vi träffade även underbara människor som vi hade de sjukt kul med! Och så lämnar vi det, Thailand är Thailand, Sverige är Sverige, det va då och det här är nu. Allt ni behöver veta att jag hade det riktigt roligt varje sekund av den här resan. Tillsammans med min barndomsvän men även tillsammans med de som vi träffade där borta. Den här resan kommer jag aldrig i mitt liv att glömma, bland de 3 bästa veckorna i mitt liv! Tack för en grym resa Caroline ❤️ 




Käk på en av bästa restaurangerna på Phi Phi 



Utsikten från vår hotellrestaurang


        Min favorit blomma, så vacker! 


Carro vid vår pool


Jag vid vår strand nedanför hotellet


Vi redo för utgång 


Jag fr toppen av Phi Phi, viewpoint. 



Jag fr toppen av Phi Phi, viewpoint.



Jag en kväll vid stranden



Så här drack vi drinkar, i hinkar!



🌸


Viewpoint 🌴


Vi fr toppen av Phi Phi. Oavsett vad är det alltid, du och jag 💗

En helt oförglömlig resa, Thailand, Linnea och Carro, hösten 2013. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0