Saturday

Åh, vad härligt! Helg, längtat hela veckan. Igen. Som vanligt. Det är så mysigt med helg. Kul att det äntligen kommit lite snö också, ganska lagom, fast lite till kunde de ju komma så de håller sig vitt på backen ett tag. Idag ska jag försöka få till adventspyntet, började förra helgen redan då jag ville ha jul redan då. Men det gick inte riktigt som jag tänkt mig då jag ej hittat de perfekta julstjärnorna. Så hoppas på det idag! Annars då, vaknade imorse igen med världens halsont och ni vet när man måste typ harkla sig hela tin fatt få någon luft, jobbigt! 
Känner på mig att den här kommer bli sjukt mysig och bra. 
Trevlig helg ❤️ God jul, får man säga de redan? 🎅🎄




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0