Morsning!

Kände att det var dags för ett litet inlägg, det var ju ett tag sen sist! Måste bara börja med att säga att den nya blogg-appen överraskade mig, riktigt bra, inga buggar som det va på den förra och att texten kan ändras/flyttas. Men det som är riktigt negativt, alla mina favoriter som jag kikar in på någon gång om dagen, är bara borta! Så nu får man visst kika in på safari varje gång. 
Nog om det denna helg har gått snabbt som vanligt. Har verkligen gjort en massa nytta både i veckan och nu i helgen, så de känns skönt att kunna åka hemifrån och känna att jag har ordning på saker och ting. Packningen till Thailand har jag även börjat med och jäklaranamma vad mycket tröjor/linnen jag har! Shit, har tagit fram hur mycket som helst men kommer verkligen inte kunna ta med mig allt, men bara jag får fram så jag vet på ett ungefär kan jag sålla bort allt eftersom. Men hallå, hur svårt är det inte att packa för ett helt halvår då!? Svårt de om man heter Linnea asså, ha ha. 
Annars då, mormor ringde imorse och berätta att hon blivit svullen i höften där hon opererats. Åkte in på sjukan och där konstaterades det att skruvarna åkt in i mjukdelarna vilket gjort att hon blivit/är svullen. Stackars människa! Kunde de fan inte bara ha fått varit bra nu? Nu blir hon iaf här någon natt så hon får känna sig lite omhändertagen och slippa den där jävla trappen upp till henne. Nu är de bara hoppas att det ska bli till det bättre, det är nog påväg men de tar sin tid. Allt har ju sin tid, som man brukar säga. Godnatt med er. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0