Onsdag 4 september

Godkväll på er!
Vad denna vecka gått fort, redan onsdag idag liksom, den här veckan så är jag ledig. Så himla skönt och behövligt. Jag städat, tvättat, umgåtts med Vikki som äntligen är hemma, varit hos mormor och varit social samt ätit god mat där och hjälpt henne med lite allt möjligt. Väldigt sköna dagar må jag säga! Imorgon blir blir det till att kika över lite vad jag kan tänkas ha med till Thailand, om det är någonting som fattas etc. Måste även beställa lite saker bland annat till håret, men gruvar mig som tusan för att de blir pengar trots att de är en bra sida med grymma priser så sticker de iväg. Hehe! Va brukar man säga, det kostar att vara på topp. Nåja, vi hörs vidare hörreni, pöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0