1 januari 2014

Shit! Första dagen på det nya året. Oj vad mycket som hänt under året 2013. Häftigt! Och att ett år går så otroligt fort är ju bara så himla ofattbart. 
Året avslutades iallafall på bästa sätt tillsammans med tjejerna här hemma hos mig först som sagt med middag och grejer. Och sen vidare mot Hogges. Hade jag fått önskat så hade jag hellre stannat kvar hos mig, nog fatt de va trevligt ute också men ut kan man ju gå vilken kväll som helst! Middagen vart iallafall, enligt mig, succé! Det var riktigt gott. Idag har det bara blivit häng med några av tjejerna pizza och mys, fint! Imorgon taggar jag för jobb och sen blir det några dars ledigt igen. Nå, nu ser jag fram emot av vad 2014 erbjuder. Hoppas på ett ännu mera händelserikt år med allt va de innebär! Nya möjligheter och erfarenheter. 


<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0