140106

Ja va är det som man brukar säga? Tiden går fort när man har roligt. Jul och nyår har verkligen gått otroligt snabbt! Jag har knappt hunnit med känns de som. Därmed är även den extra ledigheten slut nog fatt jag jobbat en del, men har ändå haft mycket ledigt också. Vilket har varit väldigt välbehövligt! Dock så har jag sovit sjukt lite på min ledighet genom att jag är en nattuggla så är det bästa jag vet att vara uppe sent på kvällen. Därmed sover man bort typ hela förmiddan och de är mindre roligt. Så jag har en del att sova igen, hehe. Nä men det ska bli kul att komma iväg till jobbet igen tycker jag, någon gång måste man ju ändå återvända till vardagen. Jobbiga är bara att kliva upp på morgonen, är verkligen ingen morgonpigg människa. Jag får iallafall en liten sovmorgon så det känns skönt! Lyxigt också att de blev en ledig start på veckan. 
Nu ska jag läsa några sidor i sista boken med Christian Grey innan de är dags att släcka lampan. God natt ❤️


Bild fr gårdagens mys med Malin. Till middag käkade vi pizza och senare blev de just chirre och dirre framför en och annan braig film! 😊




Kommentarer
Postat av: Malin

Måste se till o ha en till myskväll snart :) <3

Svar: Ja det måste vi! Bara ge förslag på när du vill och kan :D <3
Linnea Balazsi

2014-01-10 @ 14:13:37
URL: http://forslingmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0